Maklumat Syarikat: Tapak web ini (www.investico.com) dikendalikan oleh Faraz Financial Services (PTY) Limited, sebuah firma pelaburan Afrika Selatan, yang diberi kuasa dan dikawal selia oleh Pihak Berkuasa Kelakuan Sektor Kewangan Afrika Selatan dengan nombor lesen Penyedia Perkhidmatan Kewangan (FSP) 45518 untuk menyediakan perkhidmatan perantara. Faraz Financial Services (PTY) Limited terletak di pejabat berdaftar di 31 First Avenue East, Parktown North, Unit 9, 2193 Gauteng, Johannesburg, Afrika Selatan.

 

Faraz Financial Services (PTY) Limited memiliki dan mengendalikan jenama "Investico".

 

Faraz Financial Services (PTY) Limited dan Value Bridge Single Member Investment Services S.A tergolong dalam Kumpulan Syarikat yang sama. Value Bridge Single Member Investment Services S.A dikawal selia oleh Suruhanjaya Pasaran Modal Hellenic dengan nombor lesen 6/927/31-8-2021.

 

Amaran risiko: Kontrak untuk perbezaan ('CFD') adalah produk kewangan yang kompleks, dengan ciri spekulatif, perdagangan yang melibatkan risiko kehilangan modal yang ketara. Berdagang CFD, yang merupakan produk marginal, boleh mengakibatkan kehilangan keseluruhan baki anda. Ingat bahawa leveraj dalam CFD boleh berfungsi untuk kedua-dua kelebihan dan kelemahan anda. Peniaga CFD tidak memiliki, atau mempunyai apa-apa hak untuk, aset pendasar. Berdagang CFD tidak sesuai untuk semua pelabur. Prestasi masa lalu tidak menjadi penunjuk yang boleh dipercayai untuk keputusan masa depan. Ramalan masa depan tidak menjadi penunjuk yang boleh dipercayai untuk prestasi masa depan. Sebelum membuat keputusan untuk berdagang, anda perlu mempertimbangkan dengan teliti objektif pelaburan anda, tahap pengalaman dan toleransi risiko. Anda tidak boleh mendepositkan lebih banyak daripada yang anda bersedia untuk kehilangan. Sila pastikan anda memahami sepenuhnya risiko yang berkaitan dengan produk yang dijangkakan dan dapatkan nasihat bebas, jika perlu. Sila baca dokumen Pendedahan Risiko kami.

 

Sekatan Serantau: Faraz Financial Services (PTY) Limited tidak menawarkan perkhidmatan di Kawasan Ekonomi Eropah dan begitu juga di bidang kuasa lain seperti Amerika Syarikat, British Columbia, Kanada dan beberapa wilayah lain.

 

Faraz Financial Services (PTY) Limited tidak mengeluarkan nasihat, pengesyoran atau pendapat berhubung dengan memperoleh, memegang atau melupuskan sebarang produk kewangan.

Memperkasakan Peniaga Di Setiap Peringkat

Berdagang CFD dengan keyakinan merentasi pelbagai pasaran dalam persekitaran perdagangan kami yang canggih dan telus.

Pelbagai aset 300+
Leverage sehingga 1:500
Deposit Minimum $250

Alami avant-garde perdagangan

Di Investico, kami berusaha untuk menyediakan alat dan sumber inovatif terkini kepada pedagang kami, membolehkan anda membuat keputusan termaklum dan memperkasakan permainan dagangan anda.

  • Komisen sifar
  • Pelbagai Akaun Perdagangan untuk memenuhi keperluan setiap pedagang
  • Lebih daripada 300 aset CFD, termasuk Komoditi, Saham, Indeks dan banyak lagi.
  • Akses Analisis Teknikal dan Asas untuk memaklumkan keputusan perdagangan anda

Sertai Investico

Perdagangan dalam talian dipermudahkan dengan Investico Education suite

Direka untuk membina keyakinan pedagang, melalui pengalaman pembelajaran yang komprehensif dengan sumber dan alat yang disesuaikan dengan keperluan peniaga di semua peringkat.

Analisis Teknikal

Ia akan membantu anda mendapatkan pandangan berdasarkan data mengenai potensi aktiviti pasaran masa depan dan mendedahkan peluang kemasukan dan keluar perdagangan.

Analisis fundamental

Ia akan meluaskan pemahaman anda tentang faktor dan peristiwa yang mempengaruhi turun naik harga mana-mana aset, dan membantu anda kekal terkini dan membuat keputusan perdagangan yang tepat.

Akaun demo

Membolehkan anda berlatih dalam persekitaran simulasi, untuk mendapatkan pengalaman perdagangan dan menguji teknik perdagangan anda tanpa risiko.

Berdagang dalam platform yang mesra pengguna dan canggih

Berdagang di mana sahaja atau log masuk ke WebTrader, dan nikmati akses kepada data pasaran masa nyata, alat pencartaan lanjutan, dan pelbagai instrumen perdagangan.

Cuba Platform Investico

Memperkasakan Peniaga Di Setiap Peringkat

Berdagang dengan yakin merentasi pelbagai pasaran dengan Investico. Menyediakan anda dengan penjagaan yang terbaik, perkhidmatan yang tiada tandingan dan persekitaran perdagangan yang telus sepenuhnya adalah keutamaan kami.

Nikmati Khidmat Pelanggan kami

Perlukan Bantuan? Lawati pusat bantuan kami

Amaran Risiko

Dagangan dalam Forex/CFD membawa tahap risiko yang tinggi kepada modal anda disebabkan turun naik pasaran sandaran. Produk ini mungkin tidak sesuai untuk semua pelabur. Oleh itu, anda harus memastikan bahawa anda memahami risiko dan mendapatkan nasihat daripada penasihat kewangan berlesen yang bebas dan sesuai.

% siap dibina

Kaedah pembayaran
Untuk membuat deposit lain, anda perlu mengesahkan akaun anda terlebih dahulu.
Fail anda telah ditolak. Sila hubungi sokongan pelanggan.
Saya faham

${UserName},

Tindakan ini tidak tersedia untuk akaun demo.
Tukar ke akaun langsung anda, tambah dana dan mula berdagang.

Danakan akaun anda

Seksyen ini terbuka untuk pelanggan sahaja, sila log masuk atau daftar