Maklumat Syarikat: Tapak web ini (www.investico.com) dikendalikan oleh Faraz Financial Services (PTY) Limited, sebuah firma pelaburan Afrika Selatan, yang diberi kuasa dan dikawal selia oleh Pihak Berkuasa Kelakuan Sektor Kewangan Afrika Selatan dengan nombor lesen Penyedia Perkhidmatan Kewangan (FSP) 45518 untuk menyediakan perkhidmatan perantara. Faraz Financial Services (PTY) Limited terletak di pejabat berdaftar di 31 First Avenue East, Parktown North, Unit 9, 2193 Gauteng, Johannesburg, Afrika Selatan.

 

Faraz Financial Services (PTY) Limited memiliki dan mengendalikan jenama "Investico".

 

Faraz Financial Services (PTY) Limited dan Value Bridge Single Member Investment Services S.A tergolong dalam Kumpulan Syarikat yang sama. Value Bridge Single Member Investment Services S.A dikawal selia oleh Suruhanjaya Pasaran Modal Hellenic dengan nombor lesen 6/927/31-8-2021.

 

Amaran risiko: CFD, iaitu Kontrak untuk perbezaan, adalah instrumen kewangan yang membawa risiko tinggi kehilangan semua modal kerana ia adalah produk kewangan yang kompleks. Berdagang dalam CFD, yang termasuk perdagangan dengan leveraj, boleh menyebabkan kehilangan pesat semua baki yang disimpan dalam akaun dagangan anda. Sila ambil perhatian bahawa leverage dalam produk kewangan tersebut mungkin menguntungkan atau sebaliknya. Selain itu, adalah penting untuk mengetahui bahawa kontrak untuk perbezaan tidak memberikan hak pemilikan kepada aset asas. Prestasi masa lalu bukanlah sumber yang boleh dipercayai untuk keputusan masa hadapan dan ramalan tidak membentuk penunjuk prestasi masa hadapan yang boleh dipercayai. Diserlahkan bahawa perdagangan dalam CFD tidak sesuai untuk semua pelabur dan sebelum membuat keputusan untuk berdagang, anda harus mempertimbangkan dengan teliti sama ada tahap pengalaman, objektif pelaburan dan toleransi risiko anda mampu menanggung risiko perdagangan yang tinggi. Walau apa pun, anda tidak perlu mendepositkan lebih banyak dana daripada yang anda bersedia untuk kehilangan. Anda harus memastikan bahawa anda memahami semua risiko yang berkaitan dengan perdagangan dalam CFD dan mendapatkan nasihat bebas, jika perlu. Sila pastikan anda membaca dokumen Pendedahan Risiko kami.

 

Sekatan Serantau: Faraz Financial Services (PTY) Limited tidak menyediakan perkhidmatan dalam Kawasan Ekonomi Eropah, Amerika Syarikat, British Columbia, Kanada dan beberapa wilayah lain.

 

Faraz Financial Services (PTY) Limited tidak mengeluarkan nasihat, pengesyoran atau pendapat berhubung dengan memperoleh, memegang atau melupuskan sebarang produk kewangan.

 

Carta

Amaran Risiko

Dagangan dalam Forex/CFD membawa tahap risiko yang tinggi kepada modal anda disebabkan turun naik pasaran sandaran. Produk ini mungkin tidak sesuai untuk semua pelabur. Oleh itu, anda harus memastikan bahawa anda memahami risiko dan mendapatkan nasihat daripada penasihat kewangan berlesen yang bebas dan sesuai.

% siap dibina

Kaedah pembayaran
Untuk membuat deposit lain, anda perlu mengesahkan akaun anda terlebih dahulu.
Fail anda telah ditolak. Sila hubungi sokongan pelanggan.
Saya faham

${UserName},

Tindakan ini tidak tersedia untuk akaun demo.
Tukar ke akaun langsung anda, tambah dana dan mula berdagang.

Seksyen ini terbuka untuk pelanggan sahaja, sila log masuk atau daftar